Кошик
571 відгук
promo_banner
Інтернет-магазин Smartbuy
+380 (50) 255-03-05
+380 (97) 784-31-21
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Магазини Rozetka
  • Meest ПОШТАЗа тарифами перевізника
  • Нова ПоштаЗа тарифами перевізника
  • УкрпоштаПри умові внесеня мінімальної передплати ( у розмірі 200 грн.)

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаНовою поштою нараховується коісія за переказ грошових коштів у розмірі 2% від суми + 20 грн. (за оформлення плетежа)
  • Оплата при отриманні Укрпоштою (мін. передплата 200грн)При умові внесеня мінімальної передплати ( у розмірі 200 грн.)
  • Оплата на карту ПриватБанк (Передплачені замовлення вартістю понад 5000грн. доставляємо БЕЗКОШТОВНО)Оплату можна здійснити через інтернет-банкінг Приват-24, у будь-якій касі Приватбанку, через будь-який термінал Приватбанку. Повністю передплачені замовлення вартістю понад 5000 грн. доставляємо БЕЗКОШТОВНО
  • Післяплата "Нова Пошта"Новою поштою нараховується коісія за переказ грошових коштів у розмірі 2% від суми + 20 грн. (за оформлення плетежа)
  • Оплата на карту mono банк (Передплачені замовлення вартістю понад 5000грн. доставляємо БЕЗКОШТОВНО)
  • Оплата при отриманні Meest Expressза тарифами перевізника

Гарантія:

Гарантія забезпечується при наданні оригіналу заповненого гарантійного талону. У гарантійному талоні, в обов'язковому порядку, мають бути зазначені дата продажу, модель та серійний номер виробу, позначка продавця. За наявності виправлень, а також невідповідності ідентифікаційної інформації виробу (найменування виробу, серійний номер) цей гарантійний талон вважається недійсним.
Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках: пошкоджень, що виникли через використання Товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації; пошкодження безпеки гарантійних пломб, а також несанкціонованого відкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій, зміна конструкції або схеми Товару;наявність ознак ремонту неуповноваженими особами; наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи інших осіб; якщо серійний номер, IMEI або MAC-адреса, що знаходиться в пам'яті пристрою, змінено, стерто або пошкоджено; якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур, пошкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ), пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги мережі;пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний Товар або які виникли внаслідок підключення товару до інших виробів; природного зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації; пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене програмами (в т.ч. прошивками); пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане використання нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запчастин, елементів живлення. Гарантійні зобов'язання не поширюються на програмні продукти (в т.ч. прошивки), які постачаються (або не постачаються) разом із виробом; на кабелі, навушники, зарядні пристрої, перехідники та ін.; природне зменшення ємності акумуляторів; дані користувача, які зберігаються на пристрої або отримані за допомогою пристрою; будь-які транспортні витрати пов'язані з доставкою пристрою до (з) сервісного центру (вартість пересилання, упаковки, поштові витрати або страхові внески тощо) несе покупець.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner